HUIS OP ORDE
Opruimcoach | Professional organizer
Diensten
Dit zijn mijn meest afgenomen diensten. Neem gerust contact op om je eigen verzoek te bespreken.
Vrijblijvend kennismaken
Intakegesprek
Een intakegesprek is een vrijblijvende, gratis kennismaking van een half uur.
Aan de hand van jouw wensen geef ik je een paar eerste adviezen en samen stellen we vast wat ik voor je kan doen en wat je zelf kunt doen. Tot slot bepalen we wanneer ik voor je aan de slag ga en wat de kosten zijn.
gratis | 30 min
Overzicht in je kast
Kast op orde
Het opruimen van een kast doe ik zonder intake. Meestal is 3 uur voldoende. We ruimen de hele kast leeg, gaan door je spullen heen, nemen beslissingen en delen de kast weer praktisch in.
Als je dat wil kan ik de spullen die niet meer nodig hebt afvoeren naar de stort of kringloop. Als ik wegga heb je weer overzicht in je kast.
€ 165 | 3 uur
Je keuken weer netjes
Keuken op orde
Voor het opruimen van een keuken is 4 uur gemiddeld toereikend. We beginnen met het leegmaken van de kastjes. Dan sorteren we je spullen, maken de kastjes en lades schoon en maken een nieuwe, logische indeling.
Na afloop is je keuken weer netjes en kun je alles terugvinden.
€ 220 | 4 uur
Je hele huis aan kant
Heel huis op orde
Voor het op orde brengen van je hele huis reserveer ik gemiddeld 30 uur. We maken in overleg een persoonlijk plan van aanpak en gaan stapsgewijs je kamers langs. Ik help je bij het maken van keuzes maar jij beslist wat je houdt of wegdoet. Samen delen we kasten opnieuw in. Desgewenst voer ik ook spullen voor je af.
€ 1425 | 30 uur
Mijn hulp inkopen vanuit je PGB-budget
Opruimhulp PGB
Als zelfstandig zorgverlener kan ik vanuit een PGB-budget of de WMO/WLZ worden ingezet. Met jou of met je budgethouder bepaal ik wat ik voor je kan doen. Stuur mij een berichtje via onderstaande knop of bel me om samen te bespreken wat ik voor jou kan betekenen.
€ 55 per uur
Ruimte in je garage
Garage op orde
De garage is meestal een plek waar dingen die
je niet direct nodig hebt zich verzamelen. In een tijdsbestek van gemiddeld 6 uur maken we samen weer ruimte voor je hobby, ordenen het gereedschap en gooien weg wat kan. Als we klaar zijn is je garage weer een overzichtelijke, goed bruikbare ruimte.
€ 330 | 6 uur
Facturen en correspondentie geordend
Administratie op orde
Breng met mijn hulp systeem aan in je administratie zodat je alles overzichtelijk bij de hand hebt als je bijvoorbeeld aangifte moet doen, achterstallige betalingen moet doen of klanten nog moet factureren. Je kunt me inhuren voor zowel voor persoonlijke als zakelijke administraties.
€ 55 per uur
Zorgeloos verhuizen met minder spullen.
Verhuizen
Een verhuizing is vaak een vanzelfsprekend moment om spullen nog eens door je handen te laten gaan. Ik help je met kiezen, opruimen,
inpakken, uitpakken en inrichten.
Begin zonder stress aan je verhuizing en geniet na afloop van een overzichtelijk ingericht nieuw huis of appartement.
op aanvraag